Maskerad på alla hjärtans dag

Ett lite sent alla hjärtansdag inlägg...

Vår alla hjärtans dag firades inte så flitigt här hemma. Vi åt lite extra god mat och vi hade efterrätt och mys på kvällen. Men det räcker! Vi hade en mysig stund tillsammans och det uppskattas högt!

Max hade maskerad på förskolan så han var utklädd till pirat! Jätteroligt tyckte både jag och han och här har vi lite bilder på den farlige piraten Max:



Tuffing med krok, svärd, lapp för ögat (som han inte ville ha för ögat när jag skulle fota), tatuering på armen och skjorta!







Här ser ni hur farlig han är piraten! Visst blir man rädd?!

Rickard är i Kalmar idag och besöker några vänner, då passar jag och barnen på att åka in till badhuset och badar lite! Så nu har inte jag tid att sitta här för nu ska vi åka och bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0