38

Så många kilometer har jag sprungit denna veckan totalt. 11 + 15 + 12 = 38 km. Väldigt stolt och nöjd. Känns bra inför göteborgsvarvet att man börjar få några mil i benen. Känns även skönt att "vardags rundorna" alla är över milen. Att springa kortare runda skulle idag kännas lite konstigt. Eller konstigt kanske är fel ord... Kort?

Samtidigt är jag inte fullt nöjd. Rundorna jag sprang gjorde jag i måndags, onsdags och så i dag (söndag). Jag hade alltså tre vilodagar mitt i veckan. Det hade känts perfekt om jag i alla fall hade gjort en kort runda nån av de dagarna! Missförstå mej rätt för jag är jättenöjd med mina rundor och det känns kanon i kroppen (och knoppen) men rundan jag gjorde idag hade känts bättre om jag hade gjort i fredags eller i lördags..

Men man kan inte få allt här i världen och istället ska jag ge mej själv en klapp på axeln för alla de kilometerna som jag tog mej igenom! Känns bra inför kommande lopp: vårruset 5 km 3 maj, göteborgsvarvet 21 km 12 maj och blodomloppet 10 km 14 maj (och ev tjejmilen i september). Önska mej lycka till och att träningen i veckorna som kommer blir/känns lika bra som denna veckans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0