Nu j*vlar!

Nu ger jag mej inte! Nu SKA jag ha speciella pass och dagar då jag ska träna och då j*vlar ska jag göra det med! Igår var jag på skivstångspass i Jämjö. Tycker det fungerade bra, inte så mycket träningsvärk idag dock som jag hoppats på men det tar ett par pass innan man vet hur mycket man klarar av på varje muskelgrupp.

Och imorgon ska jag ge zumba en chans igen! Jag är ingen dansmänniska men kan tänka mej att gå på det passet i fortsättningen, både för att det är nåt jag inte kan och tävlingsmänniska som jag är så vill jag lära mej, och för att det kan vara bra med någon "smidighets-" eller "rörelse-"träning.

Sen är tanken att det ska bli en mil spungen på lördagen eller söndagen i veckan. Inte för många pass så jag inte klarar det nu i början eftersom jag har mycket i skolan och så, och inte för få heller utan att det verkligen ska bli av!

Det är min tanke nu och jag är taggad som aldrig förr! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0