9. Mina inspirationskällor

Jag har lite olika inspirationskällor. Det beror på vad det gäller. Men väldigt ofta så finner jag inspirationen i mej själv. Inspiration i form av att känna mej nöjd och hela tiden utmana mej själv. Jag vill alltid bli bättre än jag varit innan och har mina tidigare tider (inom löpning) och uthållighet att kämpa mot. Min kropp är också min inspirationskälla. Ser mej själv i spegeln och finner inspirationen genast att göra kroppen finare och fastare.

Det som är negativt med att framförallt ha sej själv som sin största inspirationskälla är att det är även jag som är orsaken till att jag skippar träningar, äter godis och allt sådant. Men det är bra mental träning också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0