Träning vecka 30

Detta inlägget kommer visst lite sent (hade tänkt att skrivit det i söndags eller i måndags men tiden rann iväg..). Tänkte att om jag varje vecka skriver in vad jag har gjort för träning här så har jag ytterligare en anledning till att inte fuska!=)

Måndag: Löpning 30 min + 3*1minut plankan
Tisdag: Inget (Moa fyllde 1 år så istället blev det kakor och gotte.. behövs det med ibland! ;) )
Onsdag: Löpnig 60 min + 3*1minut plankan
Torsdag: Inget (en del gående på ölandsdjurpark, men inget "träningsgående")
Fredag: Inget (Ont om tid, dålig ursäkt men tyvärr..)
Lördag: Löpning 90 min + 3*1minut plankan
Söndag: Vila

Veckans:

Borde bättra: Måste bli bättre på mina promenader! Har inte gått en enda gång av de tre planerade turerna! Måste bli en bättring! Ska kolla hur Rickard har sin fotbollsträning framöver för i så fall kanske jag byter lite dagar så att jag har promenader när han tränar. Enklare att komma ihåg och då kan jag ju ha barnen med mej i vagnen vilket jag gära undviker att ha när jag springer..

Klapp på axeln: Att jag faktist kom ut och sprang alla de gånger jag skulle trots lite strul med att Rickard inte var hemma och att jag flera gånger inte rikigt kände för det!

Känns väldigt skönt att vara igång och träna regelbundet igen! Mår bättre i både kropp och själ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0