Aaaahhhh!!!!

Hjälp! Skolan går ut stenhårt och jag fattar ingenting! En massa Inlämningsuppgifter, dugga och övningar som ska göras de första dagarna!! Och samtidigt håller nollningen på för fullt! Jag försöker att vara med så mycket jag bara kan men det är inte lätt att hinna med allt.. Detta leder ju då tyvärr till att träningen blir lidande.. Jag sitter hemma och pluggar som en idiot för att hinna det jag ska och när jag är färdig är jag så slut så jag somnar på soffan.. Så nu har jag insett att denna veckan ska jag ägna enbart åt studier och de stora grejerna under nollningen (de två sittningarna) så får träningen komma nästa vecka (om jag känner att jag är lite mer i fas då.. Poletten kanske har ramlat ner då så jag fattar allting!) Så här har ni anledningen till att jag inte tränar denna veckan.. Men vad jag längtar! Åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0