Imorgon blir Max 2 år!

Stora killen är han nu! Tänk att två år redan har gått!?! Vart tog tiden vägen! Imorgon blir det då självklart kalas med lite olika "överraskningar" eller vad man ska kalla det som jag inte kan avslöja här ännu utan berättar när kalaset har varit. En "överraskning" är hur tårtan ska se ut! Jag hoppas den blir bra! Håller just nu på att städa undan lite inför imorgon så därför blir detta bara ett kort inlägg.
Jag tror nästan att jag är mer spänd inför Max födelsedag imorgon än vad han själv är! =)

Även den lilla tjejen börjar bli stor! 6245gram vägde hon idag, 7veckor gammal och ca 56,5centimeter! Så hon växer så det knakar! En riktig liten knubbis med så härliga lår med många goa veck på! Precis som en bebis ska ha! =) Hon är även en riktig liten kelgris som (om hon inte sover riktigt djupt) mer än gärna sover på mamma eller pappa annars vaknar hon! Ligga själv är ju inte alls roligt! På nätterna har hon förhoppningsvis börjar komma in i en skön rutin. Hon äter äter äter o äter på kvällen, innan hon somnar vid 22-23 tiden. Sover sedan till ca 05.00 då hon vill ha ett litet snabbmål innan hon gosar in sej o sover hos mej tills storebror vaknar o vi stiger upp vid 8-9 tiden! Innan uppstigandet så kryper självklart Max upp till oss o så ligger vi o gosar ca 20 minuter tllsammans! Det är såna stunder som är värda ALLT! Så underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0