Känner mej redo

Barnets huvud är fixerat och allt annat är redo! Det känns som jag bara går och väntar på att det ska köra igång nu.. känner igen väntan. Kände det likadant med Max. Och där fick jag vänta i 11 dagar extra.. Det kommer jag nog inte få göra denna gången men man vet ju aldrig. Ska försöka se till att ha nåt roligt att göra under dessa dagarna. För det är ju trots allt bara dagar kvar! Varje dag är en dag närmare förlossningen! =)
Ska försöka att njuta av tiden nu när vi har "bara" Max och hitta på lite saker med honom. Dock så är magen i vägen för mycket.. Den är redan tung och jag kan inte gå för mycket eller bära för mycket. Men jag ska försöka göra så mycket som jag kan med honom! Och med Rickard förståss! Jättehärligt att vara hemma alla tre! Vi åker till stranden och tar dagen som den kommer! Rickard är jätteduktig på att ta hand om Max och jobba med allt hemma som behöver göras och så mycket mycket mer! Han underlättar verkligen vardagen för mej nåt så otroligt mycket! Hur ska jag klara mej utan honom sen när han börjar skolan igen? Det kommer bli väldigt svårt... Hoppas det kanske går att göra något liknade nästa sommar.. Om inte hela sommaren så en väldigt stor del av sommaren kanske.. Underbart att umgås hela familjen från morgon till kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

nästa sommar har du inte någon mage i vägen, men dock 2 barn istället... :)

2010-07-16 @ 20:10:15
Postat av: Nettan

Passa på att njut de sista dagarna. Sen blir det fullt ös ;). Lycka till. kramar nettan

2010-07-18 @ 23:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0