När ska man inse att man är gravid?

Hjälp! Idag gick jag in i vecka 20.. halva graviditeten har alltså gått.. och jag har fortfarande inte riktigt förstått att jag är gravid! Jag har i bakhuvudet hela tiden att jag inte ska dricka alkohol och inte äta vissa saker och så vidare.. men jag har inte riktigt insett att det är för att jag har ett litet barn i magen! Får nästan stanna till varje gång jag går förbi spegeln och titta igen för jag känner inte riktigt igen tjejen med magen.. Blir lika förvånad varje gång jag känner en spark också (vilket är ganska så ofta nuförtiden). Just det ja! Jag är gravid! Vi ska ha ett barn till! Känns som något man bara pratar om.. inget som är verklighet.. En väldigt lustig känsla.. Hoppas bara man hinner inse det tillräckligt mycket innan värkarbetet drar igång i sommar! ;)

Bebisen sparkar ofta när jag ligger och ska söva Max. Väldigt gulligt. Ungefär som om den vill visa för Max att den också finns. Säga "Hej Storebror! Snart kommer jag och busar med dej! Vad kul vi ska ha ihop!" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0