Moa 4 veckor

Moa 4 veckor idag (måndag) (eller igår om man ser till att klockan är över 12). Så för fyra veckor sedan så var vi på förlossningen och njöt av det lilla livet som kommit till oss! Ikväll njuter vi av båda barnen! Skönt att ha två barn nu, då har vi varsitt att gosa med på kvällen så behöver inte den som inte får söva Max bli avundsjuk så som det alltid var förr! =)

Jag inser att jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Men så är livet med två små barn! Inte mycket tid över till sånt här egentligen! Sååå härligt!

Imorgon (eller tja.. idag eller hur man nu vill se det som sagt) så ska Moa vägas igen! alltid spännande att se hur mycket hon gått upp! Undra hur nära Max födelsevikt hon är nu? För en vecka sedan så vägde hon 4920gram.
Idag fick hon sin första "dos" av D-droppar! Grinade lite illa men snart så kommer hon smacka när hon får dom! Dock så tycker jag att tiden går alldeles för snabbt! Moa 4 veckor och om lite drygt 3 veckor så är Max 2år! Mammas lilla kille! Han e inte så liten längre! Fast han är inte så stor heller.. ;)

Max är otroligt duktig! Han har börjat räkna! "Ett, då, ett, då" och ibland så kommer till och med "de, dya"! Vilken stolt mamma man blir när man har en så duktig kille!

Jag kan inte beskriva tillräckligt ofta och mycket hur stolt jag är över mina barn och min sambo, hur underbara de är och hur mycket jag älskar dom och inte skulle klara mej utan dom! Älskar er otroligt!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0