Mors dag

Av mina kära små barn så fick jag boken "Odlaren handbok" i morsdagspresent (tror dom fått lite hjälp av sin pappa att köpa den ;) ). Så sen när skolan slutar för denna terminen så är det bara att ta på sej trädgårdsvantarna och ut i jorden och greja bland blommor och bär! Vi har precis gjort oss ett litet trädgårdsland där vi hoppas på att jordgubbar, smultron, krusbär, vinbär, hallon, rabarber och lite sallader, morötter och lökar ska trivas! Kul att få göra detta tillsammans med barnen och det ska bli kul att se dom gå och plocka alla goda bär i sommar! =)

Tack mina älskade små barn (och min älskade Rickard) för den fina presenten! Jag är världens lyckligaste mamma som har er! Ni tre betyder allt för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0