1 juni

En dag som det hände mycket var i fredags, den 1 juni. Inte nog med att jag fyllde 25+ (26 för att vara exakt) så var det dags att skriva sista tentan för den här terminen. Om jag klarade den så är jag nu inte bara ett år närmare min examen utan även hela 75hp rikare!

Tentan var svår men jag håller tummar och tår för att jag klarade den. Orkar inte med en omtenta i höst.. Inte nån annan gång heller för den delen. Men han skulle rätta snabbt så redan i slutet på veckan får jag svar på hur det gick.

Och inte nog med det så var det dag nr 100! Alltså 100 dagar sedan jag nådde mitt viktmål och Rickard har alltså inte gått ner sina kilo och jag har inte gått upp några utan till och med gått ner några extra hekto! Jag vann alltså tävlingen och maxpotten! Så snart ska det in till stan och shoppas! Har redan hittat en rosa kavaj och några fina toppar som ligger risigt till! :)

Så sommarlov, födelsedag och vinst i tävlingen! En bra dag med andra ord! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0