Nytt!

Här är det mycket som är nytt! Det som inte har undgått någon (hoppas jag) är att det är ett nytt år! 2012! Ett år som jag faktist har längtat lite efter.. Vet inte riktigt varför men det är något med detta året som gör att det känns väldigt speciellt... Rickard och jag har i vår varit tillsammans i 10 år och i höst varit förlovade i 5 år. Vet inte om det kanske är det som gör att det känns så speciellt men något är det i alla fall. Det ska bli väldigt roligt att ta reda på vad det är!



Hela familjen samlade ute vid tolvslaget

Nytt är även mitt nyårslöfte. Mitt nyårslöfte blir att springa minst 52 gånger detta året (minst en gång i veckan alltså) och sträckan ska vara minst 3 kilometer. Jag ska inte heller äta något godis, chips eller liknande. Det enda jag äter är glass, popcorn och kakor (kakor och tårta endast vid kalas eller liknande) och så får jag bara dricka light-läsk (förutom påsk- och julmust vid påsk och jul, deras lightversion är inte alls lika god som äka vara och påsk och jul är det ju bara en gång varje år). Och tredje delen i mitt löfte, som jag hoppas uppfylls automatiskt med hjälp av de andra två delarna, är att jag ska gå ner till min matchvikt igen.

En annan sak som också är ny, fast inte så jätteny det är bara det att jag inte har fått lägga ut det här innan, är att Rickard har klippt av sej sitt långa hår! Han hade riktigt långt hår innan men bestämde sej kring lucia för att klippa av allt. En klar förbättring enligt alla och jag tycket också att han har blivit (om möjligt) ännu snyggare! =)

    
              Före                                                                 Efter

Eller vad säger ni, skulle han behållt det långa håret?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker han blev mycket snyggare med kortare hår :) Tycker den frisyren är tuffare.

2012-01-02 @ 17:17:42
URL: http://johannamsvensson.blogg.se/
Postat av: Lotta

mycket snyggare i kort!!!! sparade han det långa som ett minne?? hihi

2012-01-02 @ 19:30:21
URL: http://wordpress.antagligeninte.com
Postat av: Catharina

Frisyren ser skitbra ut! Men visst är det ovant när de klipper av sig hästsvansen... haha. :)



Men Emma – du får inte dricka lightläsk! Det är farligt. Inte minst i samband med träning. Läs på om det där...



Kram

2012-01-03 @ 07:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0