Emmas klagan..

Idag känner jag att jag har rätt till att klaga lite...

Jag har så ont i ryggen! Ni vet av att jag är sne som jag berättade om HÄR.. Innan har jag inte haft några problem eller haft ont av det men de senaste dagarna har jag haft riktigt ont! Inte så ont så jag inte tar mej upp ur sängen men så ont att alla vardagsbestyr blir jättejobbiga och det påverkar mitt humör något otroligt! Det gör ont att sätta sej på toaletten på morgonen, det gör ont att böja mej ner och krama mina barn, det gör ont att hjälpa mina barn och det gör ont inom mej när det är så här! Vill vara den pigga och glada mamman jag brukar vara!
Och alla ni som säger att jag ska gå till en sjukgymnast så är det så att jag har ringt dom för över en månad sedan men dom hade som sagt 2-3 månaders väntetid, så jag väntar just nu! Och det gör ont!
Tur jag har Rickard som har smörjt in mej med Voltaren-gel innan han åkt till jobbet så det har varit lite bättre i alla fall men jag funderar på om jag kanske måste ta mej en tablett eller nåt för gelen hjälper bara hjälpligt, inte tillräckligt.. I förgår och idag har jag varit ute och gått en runda men kan väl tyvärr varken säga att det blivit bättre eller sämre av det.. Håller detta i sej så ringer jag snart till sjukgymnasten och klagar, nån form av akuttid måste dom väl ha, eller någon kanske lämnar återbud så dom kan ringa in mej lite snabbt eller nåt för det här är inte roligt..

Så, det var min klagan! Skönt att få klaga av sej lite!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kontakta Lokomotion, och få en tid hos Staffan!! Där finns akuttider, och han är superbra!

2012-01-04 @ 08:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0