På bussen hem efter statistiktenta

Nu är tentan färdigskriven och jag sitter på bussen och väntar på att den ska ta mej hem. Tentan gick otroligt bra och jag känner mej supernöjd! Härligt! Nu väntar bara att se vad resultatet bli när läraren har rättat färdigt (vilket nog tar några veckor). Tills dess blir mitt svar, om någon frågar hur tentan gick, att tentan gick jättebra och jag hoppas att det blir mitt svar även efter att läraren har rättat!

Ikväll blir det bara mys och komma ifatt hemma. Sedan är det dags att ta tag i extrakursen jag läser fram till på tisdag då ekonomisk statistik II börjar. Då blir det åter 150% som gäller. Men som sagt, först njuta av denna underbara dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är bäst gumman!

2012-02-15 @ 19:53:26
URL: http://johannamsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0