Myskväll

I helgen som var har vi varit i Jönköping där vi firat Rickards morbror som fyllde 50 år och passade även på att gratta Rickards far som fyllde 65 år. Vi har varit på viften med mycket kalas och dylikt den sista tiden så det var skönt att komma hem i lite tid igår. Då passade vi på att vara ute och leka lite i trädgården eftersom det var så underbart väder ute och även köpa hem hämtmat. Efter maten tog vi barnen i min gamla skrinda och begav oss mot hästarna som finns inte alls långt från vårt hus med lite gotte till dom. Barnen tyckte det var roligt att åka skrindan men framförallt Moa, Max valde att gå nästan hela vägen hem.

I natt blev tyvärr lilla tjejen sjuk i feber men vi hoppas att det var något tillfälligt. Rickard fick ta ut vab idag eftersom jag hade lektion medans jag får vara hemma imorgon eftersom jag inte har någon lektion då. Hade planerat att vara hemma imorgon för att plugga men nu blir det istället att ta hand om barnen och passa på att umgås lite hemma vilket var längesedan vi gjorde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0