Kämpat!

Äntligen! Som jag har kämpat! Min prins fyller 3 år imorgon och jag har haft skola som ska vara klart då och även till dagen efter. Men jag vill inte plugga på hans födelsedag! Och Rickard behöver hjälp med att baka tårta, städa och allt övrigt som har med Max födelsedag att göra! Så jag har försökt plugga i förväg.. Gjort uppgifter så fort dom kommit ut, suttit vid datorn hela helgen och läst boken varje minut jag suttit på bussen! Och nu är jag "färdig"! Om mina planer går som jag vill så behöver jag inte göra nån skola hemma nu förrän tidigast fredag eftermiddag. Förhoppningsvis inte förrän helgen. Skulle självklart vilja slippa sitta i helgen med men nästa helg firar vi min stora prins som fyller 25 år och jag vill självklart hjälpa honom att fixa inför det så mycket som jag kan! Och med två plugglediga dagar nu så hoppas jag åter finna motivationen och glöden till att sätta mej ner med skolböckerna trots att det är helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0