Snart dags för flytt!

Ursäkta att det har varit lite tyst här på sista tiden. Det finns många små anledningar till detta och den senaste är att jag så sent som igår blev kräksjuk. Inte roligt. Så igår tömde jag kroppen, låg och vilade och redan idag mår jag mycket bättre! Men det måste ju gå 48 timmar innan man beger sej ut bland andra människor så imorgon eftermiddag/kväll så är det äntligen fritt fram! Är ju så drygt att denna sjukan inte vill ge med sej! Först Max, sedan jag, sedan Moa, sedan Max igen och nu jag igen.. och med låååångt mellanrum så jag tror inte att vi har smittat varandra.. konstigt.. men men nu hoppas vi att det är över för alla.

På lördag så ska min näst yngsta syster konfirmera sej! Hon har blivit så stor! Känner att jag låter väldigt gammal är jag säger så.. Men när Rickard och jag träffades så gick hon i lekis (som det hette då, idag heter det förskoleklass)! Och nu så går hon i åttan! Sjukt så fort tiden går...

Och på söndag så smäller det! Då börjar vi flytten till huset! Han som sålde huset till oss flyttar ut på lördag och sa att det var ok för oss att flytta in redan på söndag (trots att vi inte skriver på de sista papperna förrän siste maj)! Snällt! Så skönt att få lite tid på sej att hinna flytta allt och städa ur lägenhetern. Har ju en del annnat att stå i i slutet av maj ändå. 28 maj ska vi på bröllop, Rickard tar examen den 1 juni och ska innan dess ha gjort färdigt sitt examensarbete som han sliter med för fullt med, 1 juni fyller även jag 25 så då ska vi ha släktkalas och även fira Rickards examen så det blir lite att fixa med då..

Nej nu har jag inte tid att sitta här och skriva! Dags att hoppa in i dusche och försöka bli lite fräsch och sedan kanske packa en flyttlåda eller två?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0