19 mars

I lördags så var det den 19 mars. Ett datum att minnas..

Bloggen blev 2 år i lördags! *hipp hipp hurra!* Har hänt en hel del under dessa åren och en del har det skrivits om här..

Den huvudsakliga saken annars som kopplas till den 19 mars är att det var då Rickard och jag blev tillsammans. Så i lördags var det nio år sedan vi blev tillsammans! Nio underbara år! Hunnit med mycket tillsammans! Två barn, hus, bil osv...
De nio åren firades med att gå ut och äta på två rum o kök! Fondue! Åh så gott! Vi åt och åt och åt och åt! Tills vi var så mätta så vi fick rulla ut därifrån! Undertiden hade min pappa barnen. Det hade gått så där med Moa, lite ledsen (gissar att hon var trött också) men med Max hade det gått galant! Han hade busat och lekt hela kvällen så jag tror hela familjen var trötta och fick vila upp sej i söndags sedan! =)
Vi hade i alla fall en mycket trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Tobias Ljungkvist

Nio år?! Det är helt sjukt lång tid. Jäkligt imponerande alltså. :) En annan ligger ju en aaaaning efter när det gäller vuxenpoängen fortfarande. :D

2011-03-24 @ 21:20:54
Postat av: Emma

Ja nio år.. Har du dåligt med vuxenpoäng? Hur många har du då? =) Jag har två barn, sambo (förlovad), kombi och snart fyttar vi till hus och har ica-kort! Bara hunden som saknas! (och det blir det ingen...) =)

2011-04-07 @ 12:43:53
URL: http://therocknrollange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0