Snälla tomten jag önskar mej...

...fler timmar på dygnet så jag hinner med allt jag vill hinna! Vet att jag har bett om det förr men denna gången så tänkte jag be någon specifik, nämligen tomten! Jag tycker själv att jag har varit snäll och eftersom det snart är jul så är det ju alltid värt ett försök... eller?

Jag har tenta på måndag och måste verkligen sitta mycket med det då jag har pluggat alldeles för lite på det innan, det är snart jul och jag skulle gärna vilja hinna med att pynta, hugga julgran och baka i lugn och ro utan stress! Och framför allt så skulle jag vilja ha tid då jag inte har något att göra så jag kan hitta på saker med barnen bara för att! Typ som att pyssla eller rita eller gå ut och gå eller liknande.. och träna! Har inte tränat på hur länge som helst och min kropp börjar säga emot nu! Det funkar inte längre! Så här får det inte hålla på! Vet att jag mår bättre i både kropp och själ om jag tränar så nu är det skärpning!

Men kan ni fatta att det snart är jul! Jag älskar julen och ännu mer nu sedan vi fick barn! Julen får en helt annan mening och allt är bara så mysigt!



Kan man annat än ÄLSKA dessa små söta tomtar?!

Dessa små busar leker och stojar ihop som aldrig förr! Bråkar självklart mer än förr också men det är väl sånt man har syskon till, syskonkärlek helt enkelt! Så roligt att se när Moa följer efter Max och vill leka och även när Max tar Moa i handen och vill att hon ska följa med honom och leka. Underbart att se! Mammahjärtat smälter!
Bus gör de också tillsammans! Gömmer sej och sedan när vi ropar på dom så svarar dom inte! När vi sedan hittar dom så gapskrattar dom både för de vet att de busar med oss! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0