Ovälkommen kommentar

När jag kom till skolan idag och tittade till min blogg lite snabbt på min mobil såg jag att jag fått en ny kommentar. Dock verkar den komma från nån som har nån firma typ som lånar ut pengar och vill att jag ska låna pengar.. Det hela är skrivet på svengelska och jag anar att det är nåt lurendrejeri så klart.. Har ni andra bloggare som läser detta varit med om nåt liknande? Vad gjorde ni då? Jag tänker så klart ta bort kommentaren så fort jag kommer hem, för även om det skulle vara nåt seriöst så vill jag inte ha det där.. Hur kan man skydda sej mot sådant här eller går det inte? Jag har inte lust att lösenordsskydda hela bloggen för jag är rädd att många inte orkar fråga om lösenordet och då istället struntar i att läsa.. Eller det som har hänt kanske inte är så allvarligt? Jag kanske gör en höna av en fjäder...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0