Godkänd

För att summera denna dagen väljer jag ordet: godkänd

Det hela börjar på bussen upp till Kalmar då jag får reda på att resultatet på oranisation och ledarskaps tentan har kommit ut! Jag fick godkänt! Super nöjd då jag känner att detta var en svår kurs, inte riktigt min grej, men så klart lite "missnöjd" då jag alltid hoppas/siktar på vg. Och det är väl bra att man alltid vill vara bäst men jag är supernöjd eftersom jag tyckte det var svårt och nästan räknat med en omtenta... Sammanfattning: godkänd

Nästa grej som hände idag var att vi hade redovisning av vår nulägesanalys i ämnet marknadsföring. Den muntliga presentationen gick väl ok trots att vi alla var nervösa, opponeringen kunde vi gjort bättre, men när vi sedan satte oss med läraren visar det sej att vi är en av de fyra grupper som hon gett godkänt med en gång utan att behöva komplettera! Så stolta vi i gruppen blev! Så nu ska vi verkligen ta åt oss av hennes kommentarer och satsa på Vg i fältarbetet som nästa kurs är (ett liknande arbete fast större där man alltså kan få vg, inte bara g som i denna analysen). Sammanfattning: Godkänd!

Att jag idag på grund av skolan missade Max luciafirande på förskolan får däremot inte godkänt...
Att jag idag nästan hann bli färdig med alla julklapparna och sitter på bussen hem till min kära familj just nu får däremot högt betyg.

Summa av dagen: godkänt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0