Tid

Vart tar all tiden vägen? Jag har inte tid till att göra det jag borde göra om dagarna, när ska jag då få tid till att göra det jag vill? Känner att jag har att göra hela dagarna men ändå när dagen leder mot sitt slut tycker jag att jag inte har hunnit göra nåt alls... hur går detta ihop? när ska det finnas tid att bara sitta o leka med barnen utan att känna att jag har något som borde göras? När man blir förälder borde man få ett par timmar extra om dygnet så man hinner med både det man vill och det man borde.. Att ha nån form av amningsglömska gör inte saker bättre.. Jag som så gärna vill ha full koll på saker och absolut inte gillar att glömma något.. Suck.. jaja.. bara att ta en dag i taget o ett steg i taget så ska det nog lösa sej.. Nu har jag hunnit med ett litet blogginlägg iaf så nu är det dags att göra nåt annat nödvändigt.. som att leta upp en farsdagspresent till Rickard kanske.. hmm... svårt... förslag nån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0