Mycket..

Mycket har hänt sedan sist.. Märker att jag är väldigt dålig på att hinna uppdatera bloggen här men jag hoppas att det kanske kan bli lite ändring på det nu.. Nu är ju både jag och Rickard hemma hela sommaren så då kanske jag hinner få några minuters egentid framför datorn..

Flyttat till ny lägenhet på bottenplan! Väldigt skönt! Nu är även staketet uppe på uteplatsen så nu kan Max få vara lite ute med! Känns väldigt skönt!

Var hos BM idag.. är i vecka 35 nu redan så tiden går väldigt fort! 18,5kg plus.. men ändå känner jag mej mindre än vad jag var med Max... mycket konstigt.. på måndag är det dags för läkarbesöket för att se vad hon säger.. men som det känns just nu så är det ganska meningslöst för bm tycker det känns som ett normalstort barn, och det känner väl jag med att det känns som...

Till helgen är det dags att åka upp till Kolmården! Ska bli roligt att se vad Max säger om alla djuren och om Bamses Värld! Tror han kommer tycka att det är jättespännande!

Några saker kvar att göra innan allt är babyklart.. Säng, vagn (med tillbehör), mm.... Men hoppas att det hinns med att göra senast veckan efter midsommar.. måste få iordning här hemma innan vi kan inhandla de sakerna och just nu så bor vi i ett enormt kaos.. ganska jobbigt kan jag meddela... känns att som gravid så får man antingen inte göra något eller sådana saker som inte folk tror är så jobbiga.. passa Max är lätt så det kan jag göra.. men är det nån som tänkte på att han faktist väger 16 kg och vissa lådor och dylikt som kan behöva lyftas väger mindre än 10 kg? Vilket är då jobbigast? Springa omkring och jaga Max och lyfta honom när han stretar emot eller lyfta några smågrejer? Ibland hade det varit fint om man kunde clona sej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0