Sälja lägenhet

Tänderna poppar upp som popcorn ur Max mun. För några dagar sedan dök även den andra framtanden uppe upp. Fyra tänder är det nu allt som allt. Så akta er för att stoppa in fingrarna i den munnen! =)

Just nu tar jag en liten paus ifrån allt städande. Mäklaren ska komma hit imorgon för att ta nya kort på lägenheten. För nu ska vi sälja! Så är det någon som är intresserad av att köpa så är det bara att höra av sej. Annars kan ni ju hålla ett öga på hemnet.se för där kommer den snart att läggas ut! Fick även bekräftat idag att vi får lånelöfte av Nordea! Äntligen går det lite med oss i det här med husköp! Gäller det bara att det dyker upp ett hus till oss med.

Var på stan idag med Linda och Emil (och Agnes). Det var väldigt trevligt! Tur det är två snälla pojkar vi har som orkar med att följa med mamma på stan. =) Skönt att komma iväg lite hemifrån nu när det är så mycket städande här hemma. Måste iväg på stan mer nu i veckan eftersom jag har en hel del grejer till som jag måste handla tills vi ska till Mallorca. Och så ska jag hinna med att gå på två kalas och ha ett kalas de tre dagarna innan vi åker.. Det blir spännande hur jag ska hinna med att packa allt med.. Känner på mej att det kommer bli måååånga sena nätter framöver.. Börjar faktist få lite panik inför allt.. Sälja lägenhet, packa för att gå på bröllop, packa för Mallorca i övrigt, ha födelsedagskalas, gå på kalas, handla det som saknas för Mallorca och Gottland, fundera på om det är något till Gotland vi måste fixa innan vi åker till Mallorca (eftersom vi bara är hemma två dagar mellan..), Rickard har skola och jag hinner inte med allt jag ska.. Paniken börjar komma.. Och när jag har så mycket att göra så blir det ofta att jag bara sätter mej ner och glor.. Vet liksom inte riktigt i vilken ände jag ska börja och då blir det ingenting gjort istället...

Och i lördags så var det svensexa för Daniel! Dom hade kanonkul allihop! Daniel blev jätteförvånad när dom "hämtade" honom! Kul!

Nu får jag nog återgå till städningen om det ska hinnas med att sovas några timmar i natt iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0