Börja jobba?

Sommaren närmar sej med stormsteg. Dags att fundera på när man ska börja jobba. =(
Vill ju fortsätta vara hemma med lillkillen.. Fattar inte hur jag ska klara av att lämna honom ifrån mej så länge! *jobbigt*
När jag gick hem så sa jag att jag skulle börja jobba den siste augusti. Men nu har jag lust att vara hemma när Max fyller ett år. Visst jag jobbar inte den dagen ändå (börjar kl 23) men ändå. Ska man vara hemma hela september månad med? Eller kanske halva månaden, bara så man är hemma över hans födelsedag? Eller ska man börja i September och be sej ledig dagen han fyller år kanske? Många beslut som känns som sååå långt fram i tiden. Men gissar att chefen kanske vill veta det innan sommaren och semestern. Får väl ringa honom denna eller nästa vecka eller nåt efter att jag pratat med Rickard med om hur vi ska göra. Har ju lite att göra med om hur det blir med hus för oss. Något som vi inte vet i nuläget. Kan ju dyka upp ett hus i morgon, i augusti eller inte alls. Sånt vet man ju inte. Suck...
När jag ändå pratar med min nya chef måste jag fråga så att det inte är några konstigheter när jag börjar utan att jag är på samma skift och samma avdelning. Det lovade ju min förra chef mej när jag gick hem att jag skulle få vara. Trivs ju så med det gänget jag jobbar med! Men det löser sej med skridskor bara det blir is! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0