MYCKET!!!

Nu är det mycket som händer! Allt på en gång!

Kollar hus.. tittade på ett igår men det tyckte vi kostade för mycket för det var en del att göra på det... finns det perfekta huset? eller måste man bygga det? det kanske är värt att göra det för att få allt precis som man vill från början.. hmm.. det tåls att tänkas på..

Var på IKEA med syrran och hennes sambo i lördags! Max var också med förståss! det var spännande.. Dom köpte en säng som Jonna och jag senare monterade ihop på kvällen *stolt* dock så saknades en del så vi kunde inte bli helt färdiga men men.. ändå stolt över att få använda lite verktyg igen! var ett tag sen..

Idag har jag varit på träff med föräldragruppen.. då gjorde Max något som var så gulligt så hans BVC sköterska blev jätteförvånad (jag med för den delen). När BVC sköterskan kommer in genom dörren så börjar han vinka och säger något som låter som "hej"! Helt underbart! En trevlig pojk man har =)

Idag har vi även bokat resa till Gotaland med Agnes och Ricky! Det ska bli skönt att komma iväg och hitta på en massa i sommar! hyrde även cyklar så vi kan cykla runt lite på denna underbara ö. var längesedan man var där sist! typiskt mej så lyckades jag dock skriva till stugbyn att vi anländer kring kl 10.00 vilket vi inte alls gör utan vi anländer ca 15.00.. typiskt.. måste jag ringa till dom imorogon ändå.. och jag som fixade var stolt över att slippa ringa och kunna fixa allt över nätet.. jaja.. sånt som händer och fötter.. ;)

Kommentarer
Postat av: linda

oooh, gotland... drömmer ...de hade vatt nått!! men få nöja mig med utsikten till öland när vi måla huset!! ler

2009-03-25 @ 18:53:05
URL: http://lindapindap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0