Kursen "from hell"!

Kursen jag läser nu är på totalt 15hp och indelad i två delkurser. Innan vi började läsa den fick vi från flera håll höra att det var verkligen "kursen from hell" och att det var totalt OMÖJLIGT att klara den.. Jag gav mej fanken på att jag skulle klara den och är nu inne på delkurs två. Tentan i delkurs ett gjorde jag för en och en halv vecka sedan. Det var inte lätt utan snarare jättejobbigt och svår att förstå. Och hela tiden så gick jag mellan hopp och förtvivlan, tankesättet att den var omöjlig och tankesättet att jag allt ska klara den!

Idag så fick jag reda på resultatet och jag klarade den, med marginal till och med! :) har inte fått se tentan än utan fick bara veta att "jag kan vara lugn!". Så himla härligt! Detta ger motivation till delkurs två! Jag ska allt klara den med och visa alla som klagade på kursen att den inte alls är omöjlig! Positiva tankar kommer man långt med!

Jag har inte tid att plugga för omtenta heller... för i sommar ska jag göra allt annat än plugga! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0