Allt är kanon bra!

Jag höll min viktnedgång i cirka en vecka efter att jag vunnit tävlingen mellan mej och Rickard med sedan började jag gå upp igen. Inte mycket utan bara några hekto men jag tyckte ändå att det var konstigt eftersom jag fortfarande tänkte på vad jag åt och tränade mer. Detta gör dock inget för tävlingens skull så länge jag är under min målvikt när Rickard når sin. Men idag till min stora glädje så visade vågen under 58kg (min målvikt) igen! Skönt!

Jag försöker hålla igång med löpningen vilket känns mycket lättare nu när det är ljust längre ute om dagarna. Och så har jag ju mina obligatoriska 5 km på löpbandet varje torsdagkväll framför Biggest loser Sverige på Tvn. De senaste rundorna jag har varit ute har känts otroligt sköna och jag har varit full av energi! Jag har fortfarande inte kommit upp i den kapacitet jag vet att jag har och kan nå när det gäller löpningen men jag är på väg dit nu i alla fall och det känns bra !

Jag jobbar även med att bli stark i magen. Jag var för svag i den innan och det var enligt min sjukgymnast därför som mitt bäcken var förskjutet och jag har lidit av ont i ryggen. Nu har jag varit hos sjukgymnasten tre gånger och ständigt jobbat med magen sedan dess (en liten övning varje dag) och tycker att jag märker en förbättring av mina magmuskler men framför allt så har jag inte ont i ryggen längre! Så skönt för det känns som det var en evighet sedan sist!

Så nu är allt på topp med mej! Kan ju även tillägga att jag fick vg på statistiktentan (så spänd på att få se poängen sen med eftersom jag fick ett A som borde vara att jag hade minst 90% rätt) och så är jag just nu på väg för att träffa Johanna i Kalmar! Ha en underbar dag alla nu och låt inte det grisats vädret dra ner er! Det är ju trots det dåliga vädret vår ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0