Pustar ut

Nu kan jag pusta ut!

För snart ett och ett halvt år sedan så köpte jag fyra stycken hängare till badrummet föreställande en pappa, en mamma, en pojke och en flicka. Alltså vår lilla familj. Jag hade tittat på dem i evigheter kändes det som, ända sedan Moa låg i magen och bara jag och Rickard visste om att vi väntade en liten till. Jag ville så gärna ha dessa hängarna men valde att vänta med att köpa dem tills vår lilla kommit ut så vi visste om det var en flicka eller pojke som vi skulle köpa.

När Moa var lite drygt ett halvår så gjorde jag slag i saken och köpte hängarna men eftersom vi då bodde i en lägenhet och visste att vi skulle flytta till hus så hängde vi inte upp dem utan jag la dem i påsen jag fick när jag köpte dem och la dem i en låda som vi hade packad som jag säkert visste skulle med i flytten till huset, så de inte skulle komma bort.... vilket snarare var precis det som de gjorde!

Jag har letat förtvivlat sedan vi flyttade efter dessa hängarna och inte hittat dem! Visste att jag la dem i en låda som skulle med till huset som sagt men vilken det kunde jag inte säga... Nu när vi har gått igenom de flesta lådorna i huset utan att hitta dem så började jag fundera på vad som hänt.. Hade de råkat kastas i flytten? Läggas undan i någon annan låda? Eller vad? Allt detta verkade ologiskt men det var det enda som jag kunde komma på.. Låg flera nätter och dagar och funderade på vart de kunde ha tagit vägen! Jag har nämligen letat och inte hittat någonstans att köpa dem igen. Har hittat liknande hängare med barnen men inte med föräldrarna och jag vill ju ha hela familjen.

Men idag fann Rickard dem! Undertiden som jag och Max var ute och övade på Max cyklande så hade han gått igenom en låda med verktyg och liknande i garaget som inte blivit ordentligt uppackad än sedan flyttan och där hittade han dom! Inte det minsta logiskt att jag har lagt dom där men vad bryr jag mej om det, dom är hittade och jag är så lycklig!

Nu ska jag bara köpa fyra handdukar också med texten "Pappa" "Mamma" "Max" och "Moa" och hänga i badrummet! Lycka!



Som ni ser har jag inte ens packat upp dem ur plasten än! Men visst är de söta?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0