Dag 5

Nu är snart dag 5 till ända... och jag är rädd att jag inte kommer att klara alla sju dagarna...
Varför? Jo för att jag inte har tid... Jag har haft så mycket i skolan i veckan och imorgon med att jag inte vet om jag kommer hinna laga den maten jag ska äta. Soppan lagade jag ju första dagen så den finns att tillgå i kylskåpet men imorgon ska jag äta kokt fisk och jag vet inte när jag ska hinna laga det. Finns inte riktigt tid. Jag ska självklart göra allt jag kan för att detta ska funka men...
Jag kan ju genast säga att jag kommer fuska lite, sista dagen.. Jag ska på fest på kvällen och då kommer jag dricka lite alkohol. Inga mängder direkt men något.. och det står ju inte direkt i schemat. Och så är det då jag ska äta mörkt ris och det har vi inte hemma och jag är rädd att jag inte hinner till affären innan lördag på grund av skolan. Men jag är otroligt stolt om jag klarar 6 av 7 dagar. I så fall har jag ju i alla fall klarat alla soppdagarna! Ska nog väga mej imorgon och även på lördag morgon ifall det "skiter sej" under dagen.

För alla er som undrar så smakade köttet idag gudomligt! Riktigt gott! Satt och åt bara kött (tillagat så klart)! Riktigt gott! Vad jag har längtat! =)

Nej tillbaka till plugget nu igen! Imorgon är det redovisning och slut på denna terminen! På måndag sedan börjar allvaret igen med 150% plugg, ska bli en riktig utmaning, men kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0