M925

För snart en månad sedan firade jag och Rickard att vi varit tillsammans i hela 10(!) år. Jag har länge velat köpa Rickard en nyckelring eller ett smycke med personlig text. Har vetat väldigt länge hur texten skulle lyda men hade inte hittat tillfället eller den perfekta gåvan än.. förrän nu! Lagom tills att vi skulle fira 10 år.

Det började med att jag googlade lite på nyckelring med personlig text och hamnade tillslut på hemsidan www.m925.se. Där kollade jag runt lite bland smyckerna och föll pladask för ett halsband med ett plektrum! Perfekt eftersom Rickard älskar att spela gitarr! Ännu bättre var att jag själv kunde välja så himla mycket! Jag fick själv bestämma vilket typ av kedja/läderrem som skulle vara till, vilket text, om jag ville ha text på baksidan och man kunde även välja till en liten berlock i form av en elgitarr eller en akustisk gitarr.

Jag valde en läderrem (tycker det passar Rickard bättre) och text på framsidan och ett hjärta och datumet då vi varit tillsammans i tio år på baksidan. Funderade först på att ha en berlock också men insåg sedan att den skulle vara i vägen för texten så jag valde att inte ha berlocken.

Rickard blev jätteglad för smycket och säger även han att det passar honom jättebra. Extra roligt tyckte han det var att det var format som ett plektrum.

Så ni andra som läser detta, gå gärna in på hemsidan där jag köpte smycket (som finns att komma till direkt via länken ovan) och kolla runt lite! Det finns jättemånga vackra smycken för både män och kvinnor. Extra roligt tycker jag det är att man kan få dom så personliga genom egen text och liknande! Kanske något för bröllopet, till någon som fyller jämt eller bara för att smyckerna är vackra?

Här har ni bilder på Rickards halsband:



"Alltid du & jag" - framsidan
Smycket kom även i en vacker ask!



Baksidan med datumet för vår 10årsdag och ett hjärta!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Just detta halsband kollade jag på då jag skulle ge jack julklapp. Men då hittade jag något annat istället!

2012-04-17 @ 18:07:36
URL: http://johannamsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0