En tjejhelg

I helgen som var så åkte jag, mina två äldsta småsystrar och vår mamma upp till Stockholm för att se på musikalen "Dirty Dancing". De hämtade upp mej i Kalmar efter att jag slutat min lektion och de hade slutat skola och jobb redan på fredagen för att få mer tid på lördagen i Stockholm för att shoppa. Och gissa om vi shoppade! Nu har jag så jag klarar mej ett tag. Tre par nya skor, en vardags kavaj, två par byxor, två par shorts, en skjorta, en blus, en t-shirt, en träningströja... Och så lyckades jag även få tag i lite kläder och söta solglasögon till barnen med såklart. Rickard fick "bara" en t-shirt men han verkade nöjd över den. Jag lyckades även få tag i söta Påskägg till barnen, deras kusiner och min yngsta lillasyster. Och detta var bara jag. Behöver jag säga att bilen var fullpackad när vi åkte hem?

På lördagskvällen var vi på musikalen. Den var verkligen jättebra! Så finns det några dirty dancing fans som läser detta så kan jag varmt rekommendera att ta en tripp till Stockholm och titta på den!

På vägen hem i söndags så var vi ju bara tvungna att stanna till i norrköping för att se om deras affärer hade något som de i Stockholm inte hade... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0