Härlig höstkväll!

Sitter just nu på bussen på väg hem från Kalmar. Har skrivit tenta på kalkylering och internredovisning.. Det sägs att det är den tuffaste kursen av dom alla. Hur känner jag då? Jo tentan var svår men inte svår på det viset jag trodde.. Jag trodde att räkneuppgifterna skulle vara krångliga och att man verkligen var tvungen att tänka efter flera gånger vad man gjorde. Men så kändes det inte när jag satt där.. Räkneuppgifterna kändes relativt enkla om man bara visste hur man gör på en sådan uppgift. Däremot teorin.. Det var alldeles för mycket teori för min smak! Mycket teori och många poäng på det.. Jag kan inte det där med teori och ord och sådant.. Jag ser det logiska i en uträkning sedan kan jag använda mej av det för att räkna ut olika liknade uppgifter.. Det känns ändå som jag borde klarat det.. Hoppas jag... Får se om ca 3-4 veckor när tentorna är färdigrättade.. Det här är ju bara som det känns just nu, längtar tills domen kommer!

När jag gick ut från tentan kände jag ett härligt lugn. Tentan över, nya kursen börjar inte förrän i morgon eftermiddag och det var så härligt frisk luft ute! Vilken härlig höstkväll!

För er som är nyfikna på hur det gick på min förra tenta så kan jag stolt berätta att jag fick VG 9! Högsta betyget. 94 av 100 poäng. *stolt* så är det någon som behöver hjälp med extern redovisning eller budgetering är det bara att komma till mej! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0