Vi har köpt en husvagn!

Japp ni läste rätt! Vi har köpt en husvagn! Köpte min morbrors husvagn nu för han skulle sälja den. En KABE från -74. Ska bli så härligt att kunna ta sej ut i sommar och campa med barnen! Bara en helg så där för man har lust! Inget bokade och stökande med hotell och inga jobbiga luftmadrasser i tält...

Jag har alltid campat i husvagn varje sommar så länge jag kan minnas. Min mormor och morfar har alltid haft husvagn tills för något år sedan bara. Därför känns det otroligt skönt att nu fått möjlighet att köpa en själv så barnen kan få uppleva det jag tyckte var så härligt med att campa!
Jag vet att alla ni där ute inte tycker likadant som jag, men när man har barn så känner jag att det är otroligt smidigt med husvagn. Och för att inte tala om Sweden Rock Festival! Slippa tälta och sova i bilen!

Ett litet problem bara.. Vi har ingen dragkrok på bilen.. Men vi har ända sedan vi köpte bilen för två år sedan sagt att vi ska sätta dit en dragkrok. Finns ju så otroligt många tillfällen då det är smidigt med dragkrok och vi har flera gånger saknat det. Nu får man tummen ur ***** och verkligen skaffar en!

Åh så mycket utflykter och äventyr vi ska på, jag och min familj!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Mötley till Sweden har du läst va?

Får jag paxa plats i "huset" redan nu då? ;P

Puss

2011-11-02 @ 20:24:19
Postat av: Cim

Vi köpte också husvagn i somras. Älskar att campa!! Så det gjorde ni minsann helt rätt i :D

2011-11-03 @ 07:47:07
URL: http://www.andcim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0