Bilder på busungarna

När jag ändå satt och la in en massa bilder till bloggen så fann jag några skönheter som jag bara inte kunde låta bli att lägga upp! Självklart så består dem av de underbaraste!



Var är barnen?
Vid en första anblick av den här bilden ser den kanske inte så speciell ut. Men om man tittar noga ser man fyra små fötter som sticker fram och två små händer som håller i dörrarna! Det roliga i det hela är att när vi ropade efter dom så var de knäpptysta båda två! Sketungar! =) Det är så härligt at de har börjat leka med varandra numera! Här är det väl först och främst Moa som härmar det storebror gör och båda tycker det är jätteroligt! För bara några dagar sedan så stökade de tillsammans fram en massa kuddar och täcken och liknande och gjorde en "tigerjakt" i vårt sovrum! I vanliga fall tillåter vi inte att de tar in leksaker och leker i vårt sovrum, vi har ju faktiskt ett helt hus som är fyllt med leksaker! Men den här gången lät jag dem leka, de lekte en halv dag själva där inne och hade jätteskoj tillsammans! Ända tills Moa blev trött och det var dags för hennes middagslur, då sa hon emot och stackars Max som fortfarande tyckte det var roligt försökte på alla sätt få Moa mer intressead av det han gjorde än av nappen (som hon duktigt nog i princip enbart har när hon sover) men han fick tillslut ge sig. Men återigen så härligt att de börjat leka med varandra och redan nu har glädje av varandra! Precis så som vi har hoppats!




Snyggingarna i deras finjackor.
Jag är så oehört nöjd över att jag hittat så fina jackor till barnen! Max jacka hittade jag först! Så stilig! Han har även mössa och vantar (mössan liknar den Moa har fast den är grön) men vid detta tillfället var han inte så sugen på att prova. Han fick även finskor men de fick vi inte heller på honom, "mamma skor har man inte inne" och han har ju så rätt så..
Även Moas jacka/kappa är jag stolt över! Så himla fin och härlig färg! Gillar att jag hittade en "gammelrosa"mössa som passade fint med den grå färgen på jackan! Självklart fick Moa med nya finskor/lackskor och hon var som vanligt inte sen att prova! Tjejgrej kanske?
Måste ju även påpeka att det Max så stolt visar upp  är hans träbit som han målat och spikat i en spik i på förskolan! Han var väldigt stolt över denna träbit!




Åter igen en bild av den stiliga killen! Vem faller inte för en sådan kille? (Ber åter igen om ursäkt för den snea bilen.. upptäckte det för sent...)




Tja, vad ska man säga om lilltjejen.. Är man barnbarn till en skogshuggare så är man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0