22. Min favoritfrukost

Jag måste erkänna att jag inte är någon frukostmänniska.. Jag måste vara vaken ett tag innan jag kan äta. Innan jag fick barn så var jag tvungen att ha frukost det första jag vaknade på morgonen. Jag kunde äta precis vad som helst och gärna stor mängd! Men då jag led av extremt illamående (och kräkningar) under graviditeterna så blev jag allt känsligare för frukost. Jag kräktes och hade sedan svårt för den maten. Kunde inte äta kanter på bröd, yoggi, juice, tja you name it! Hade jättesvårt för all frukost. Detta gör att jag idag är ganska kräsen. Men bara hemma dock! Borta kan jag äta den mesta maten till frukost utan problem! Detta låter väldigt löjligt och även jag tycker att det är löjligt! Men så blev det..

Men min favorit när jag kan äta är:
En kopp kaffe och ett glas multivitaminjuice. Vetekaka (gärna med skinka och tomat på) och kanske någon god yoggi eller fil till. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0