BF imorgon

I morgon är det dagen med stort D. Och ännu ingen bebis. Håller tummarna på att den har lust att stanna inne i en dag extra nu när den har valt att stanna så här länge. Bebisens och Max kusin fyller nämligen 1år imorgon =) och det hade ju varit synd om dom inte kunde få varsin dag iaf.
Så imorgon ska vi på ettårskalas! =) Tänk att den lille killen redan har blivit så stor! Tiden går verkligen jättefort! Särskillt när man har barn! Ett år märks så mycket mer på dom än vad det gör på oss lite äldre (hoppas jag iaf! =) )
Förutom kalas imorgon så har vi en tid till förlossningen för ställningstagande. Hoppas verkligen att dom inte sätter igång mej.. Hoppas att jag iaf kan få helgen på mej att försöka få igång det den naturliga vägen.. Men jag tror inte att dom sätter igång. Tror bara dom kollar läget. Ska bli lite spännande att gå på en sådan undersökning, samtidigt som jag gärna hade sluppit denna nervositeten innan, eftersom jag inte vet exakt vad som kommer hända.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0