Ursäkta utseendet

Ursäkta för utseendet på bloggen.. Min tanke är att jag ska få dit lite bilder och sånt på mej och mina älsklingar men jag är inte så haj på det där med koder och skit.. Och så har det inte riktigt funnits tid till att sitta ner och lära mej.. skulle gärna vilja att Rickard hjälper mej med det men vi har inte så mycket tid för varandra så vi hinner pyssla med sådana saker... Men jag hoppas att det löser sej snart!

Vi är fast i en vinkelvolt vad det gäller huset.. Vi är dom enda som har lagt bud och säljarna tycker att dom vill ha mer så dom vill att vi höjer budet och vi tycker att det känns ganska så dumt att bjuda över oss själva eftersom ingen annan verkar intresserad av huset... så vi får se hur det blir.. om man hör något från mäklaren snart eller om allt bara ligger på is till någon av parterna ger sej.. och det kommer ju fler hus så jag tänker då inte ge mej!
Var och tittade på ett annat hus igår tex.. kostar mer och var väldigt fint. Ett litet problem bara som blir stort.. köker var litet och det finns inte nån vägg att kunna öppna upp så det blir större om man inte vill flytta verkligen ALLT i köket.. och då kan man ju inte ge så mycket för huset i sej.. så vi får se lite hur det fortlöper där om några ger bud och vad det slutar med.. man vet ju aldrig.. känns dumt att stänga den dörren helt till det huset men känns även dumt att lägga jättemycket pengar på ett hus man inte är riktigt nöjd med och kanske inte kan lösa så man blir det heller.. Kommer väl fler hus om det skulle skita sej helt totalt med båda dessa...

På lördag blir det partaj med "fotbollsfruarna". Ska bli kul! Roligt att bara vi tjejer hittar på något med utan grabbarna ibland! Ska passa på att prata med Agnes då med om vår kommande Ullareds tur! hoppas vi hittar ett datum i november då både hon, jag och Rickard kan.. Rickard är ju inte jätteglad för att åka till ullared annars men när det gäller att handla julklappar och saker till Max så vill han ju helst inte missa det.. kravet för att han skulle orka följa med var dock att han slapp gå på damavdelningen.. och den dealen kan man ju köpa! =)

Nu ska jag köra till jobbet så jag har inte tid att sitta här och slöa mer idag! =)



   

Stor bild: Äta negerbollar på mostrarnas kalas! Mmmmm Gott!
Bild 1: Egen tårta fick man på sin födelsedag!
Bild 2: Max födelsedagstårta
Bild 3: Pratar i mammas telefon är jätteroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0