Kroppsmålning på schemat imorgon

Idag har Max och jag varit och hälsat på min farmor och farfar på Sturkö! Ett mycket trevligt besök!
Jag har även varit på spinning.. Ett medelpass. Tungt var det men jätteskönt när man var färdig och kom hem och fick äta Tacos! =)
I onsdags åt vi kroppkakor hos Rickards föräldrar och Max fick träffa sin kusin! Det var ett tag sen han såg honom nu och den lille killen har blivit så stor så nu var han lite mer intressant för Max.. Fast fortfarande inte riktgit rolig.. Han gjorde ju inget... ;) Men vilket söt kusin Max har! Han gav mej ett riktigt charmigt leende när jag pratade med honom (sen kan det ju diskuteras om han skrattade åt mej eller flirtade med mej..) =)

Imorgon bär det av till Karlshamn för Rickard och mej och dags för tattueringen för Rickard! Jag är mer pirrig än vad han är... =)

Och på lördag morgon åker vi till Ullared.. Eller morgon och morgon.. Ska satsa på att hämta Maggan och Agnes inne in stan kl 3 på natten så jag vet inte om jag vill kalla det morgon.. blir tidigt i sängen för oss imorgon.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0