Max ska bli storebror!

Äntligen är det officiellt att säga fritt nu! Max ska bli storebror!!! =) När vi räknat på nätet så är det beräknat till ca 23 juli (Max kusins födelsedag....)! Får väl se lite närmare sen vad barnmorskan säger när vi ska dit den 4 januari och sedan vad som sägs på ultraljudet.. Fast av egna erfarenheter så vet jag att det absolut inte behöver stämma.. =) Vi går alltså in i vecka 11 idag enligt vår räkning.. Skönt att man börjar komma en bit in i graviditeten nu för jag har mått så otroligt illa nu i början att jag bara fått ligga till sängs.. och det kvittar vad jag har gjort.. har jag ätit = illamående, inte ätit = illamående, kräkts = illamående, inte kräkts = illamående.. gav tillslut upp hoppet då jag kom på det.. Åksjuketabletter! Det åt jag ju när jag var med Max! och sedan dess har jag mått hyffsat.. Måste dock äta med jämna mellanrum för att det ska hålla sej så jag har gått upp ett par kilo redan nu som egentligen inte hade behövts... men men.. nu mår jag bra i alla fall! Får ta han om dom kilorna sedan när jag mår bra...
Detta innebär ju att det nog inte blir något göteborgsvarv för mej.. får nog sälja min "biljett"... tror inte jag klarar av att springa 21 km två månader innnan jag ska föda.. men man vet aldrig! Jag kanske är en riktig superkvinna med en supergraviditet denna gången.. ;) Men vårruset ska jag vara med på iaf! Det är bara 5 km så även om jag inte kan springa det så kan jag iaf gå runt..

Vi har fortfarande itne fått internet till vår nya lya, därför det är så få inlägg här på sistonne... Men jag hoppas inte jag har tappat för många läsare utan att ni snabbt hittar tillbaka hit när jag får tillbaka internetet igen..

Nu vill jag bara önska alla en fortsatt trevlig Jul och ett Gott Nytt År!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0