Frankensteins monster och kräksjukt barn

Igår var jag hos tandläkaren och opererades. Jag opererade in en titanskruv i käkbenet. Tror jag tidigare har berättat om att jag har dragit ut min framtand för att sätta dit ett implantat eftersom den tanden var trasig sedan jag åkte pulka som liten och slog sönder den. Så nu har vi kommit så långt i processen att dom har borrat in en titanskruv i mitt käkben. Efter det la dom tillbaka tandköttet och sydde ihop det. Därför ser jag nu ut som frankensteins monster med trådar i munnen. Jag får inte ha min låtsatstand förrän torsdag nästa vecka då dom ska fixa till den så den passar bättre. Alltså får jag gå omkring utan framtand i 10 dagar (bara nio kvar idag)! Så fort jag lämnar ytterdörren är mitt mål att inte öppna munnen alls.

Och nu har stackars Max fått kräksjukan. Han har kräkts halva natten och hela förmiddagen och nu så sover han gott. Hoppas att det är på vändning nu efter att han har sovit lite. Så jobbigt med kräksjukan. Stackars mammas lille pojk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0