Monster Trucks

Igår var Max och jag på ytterligare ett äventyr tillsammans! Fast denna gången så var vi inte helt ensamma utan tog även med oss två av mina småsystrar. Jag snackar om Monster Truck Stunt show som var i Vedeby i helgen!

Vilken show! Alla vi fyra som var med tyckte att det var jätteroligt! Allt i från de små killarna på sina crossar (7 och 9 år gamla) som hoppade på en ramp över fyra personer som låg på marken och även hoppade genom en eldring till de stora Monster Truck som krossade bilar! Det enda som jag tyckte var lite synd var att det inte var mer körning med Monster Truck. De körde bara de tio sista minuterna och jag hade kunnat titta på dom myyyycket längre... Men barnen var nöjda och Max kör omkring här hemma med sina leksaksbilar (och även dockvagnarna) på två hjul och gör massa tricks som han sett dom göra med bilarna! Han och min yngsta lillasyster tyckte jag skulle försöka välta vår bil och köra på två däck på sidan hem när vi åkte därifrån igår... men där var jag tyvärr tvungna att göra dom besvikna. Mannen (värden) som pratade hade ju faktist sagt att man inte fick prova sådana här tricks hemma. ;)

Förutom Monster Trucks (som var Max favorit, och min med för den delen) så tyckte han om när dom tog fram en traktor och körde med den med på två hjul på sidan. Och den ombyggda HDn som dom satt fyra stora monster truck däck på var ju häftig den med! Och att få stå bredvid de stora Monster Truckarna och se på riktigt hur stora dom är, det var ju också häftigt!




Max och min lillasyster Thea som står och beundrar de stora bilarna med däck som var större än dom!


Här beundrar de HDn med de gigantiska däcken! Tufft tyckte barnen (och vi med)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0