När jag blir stor...

Äntligen på väg hem efter en sen dag i skolan! Men nu är det en ledig helg som väntar! Efter att ha muntligt redovisat ett grupparbete idag är nu min första termin på ekonomutbildningen klar! 37,5 hp (företagsekonomi 1 och en datskurs) rikare åker jag nu hem för att ladda batteriet inför nästa termin! Då är tanken att jag ska läsa 45 hp så jag behöver verkligen ladda! Men det verkar vara roliga kurser jag ska läsa! Ekonomisk statistik 1 & 2, nationalekonomi och extra ska jag läsa aktie- och värdepapperskunskap 1 & 2. Ekonomisk statistik vet jag handlar om att räkna och det är precis det jag gillar! Att räkna! Särskilt på pengar ;).

Är otroligt nöjd än så länge med mitt val av utbildning och ångrar inte mitt val en sekund! För när jag blir stor ska jag bli ekonom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0