På bussen mot statistik-tenta

Sitter just nu på bussen till Kalmar för att skriva tenta i ekonomisk statistik I. Känner mej just nu förvånande säker och smart (och stressad, pga all snö är bussen försenad..), detta känns väldigt konstigt för att för cirka en vecka sedan så kände jag att jag inte kunde någonting! Alltså verkligen inget! Vet inte om det bara sa "pling" och så förstod jag allt! I så fall var det ett väldigt tyst pling för jag missade helt när det kom. Men jag är inte för kaxig. Jag har ju inte gjort tentan än.. Får se hur det känns på bussen när jag åker hem igen. Förhoppningsvis känns det lika bra som nu, fast lite mindre nervöst. Är ju trots allt bara en tenta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0