Jag vann!!!

Idag nådde jag min målvikt! Jippie! Vågen visade -5kg från tävlingens startvikt vilket innebär att jag vann tävlingen (läs mer om den här)! Nu väntar bara att se hur många dagar det tar för Rickard att gå ner sitt sista. Han har faktist rasat i vikt i en väldig fart så det har nästan varit så att jag blivit lite orolig på slutet om jag verkligen skulle vinna. Så som sagt nu är det till att vänta och se hur mycket pengar jag vinner! =) Och så måste jag ju behålla min vikt så klart, annars vinner jag ju inget... Det är väl lika jobbigt som att gå ner i vikt om jag har förstått det hela rätt. Men det känns skönt för nu är jag inne i ett bra tänk vad det gäller mat och att äta och träna så jag tror det kommer gå bra! Är jättepeppad i och med att jag nu nått min målvikt! Nu ska här tränas och kommas i form ordentligt! Beach 2012, här kommer jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0