Tentaplugg...

Imorgon är det dags för mitt livs första tenta. Än är jag inte så nervös.. Har inte hunnit fundera sä mycket på det än faktiskt.. Och tyvärr så har jag inte hunnit plugga alls så mycket som jag hade tänkt i helgen! Antingen har det varit barnen, Rickard eller nån/något annat som behövt mej.. Och jag har (tyvärr) inte sagt nej eftersom jag försöker ignorera att jag ska ha tenta.. Vill inte bli så där jobbigt nervös och känna ångest. Av någon konstig anledning så finns det sååå mycket annat att göra nu i tentatider! Se nu bara! Nu sitter jag och bloggar istället för att plugga! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Första tentan är alltid värst sen kommer man in i själva studietekniken. Men jag kör på denna variant, om man inte klarar den finns ALLTID omtenta. Man har 5 chanser på sig!

2011-09-26 @ 20:19:00
URL: http://johannamsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0