-2 kg

Hmmm.. Sitta på bussen och blogga från iPhonen är inte helt optimalt.. Därför blir vissa av mina inlägg så korta och tråkiga.. Men snart så ska jag ta tag i inlägget om Max 3 års dag som jag länge tänkt lägga ut.. Vill dock ha med lite bilder med så jag måste sitta vid den datorn med bilderna.. Ville bara lite kort informera om att nu är jag och Rickard anmälda till göteborgsvarvet 2012! Nu är det bara att ta tag i sitt liv igen, snöra på löpardojjorna och ut i spåren! :) Förresten så vägde jag med i morse (angående rickards och min interntävling "beach 2012") och jag hade gått ner 2 kg!!! Tjoho! Bara tre kilo kvar. Vad jag vet så har Rickard inte gått ner nåt, tror till och med att han har gått upp lite :) heja mej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0