2012

År 2012...

Jag har alltid sett på det året som MITT år.. Vet inte riktigt varför men jag har alltid gillat siffran tolv (hade den på tröjan när jag spelade fotboll) och så har Rickard och jag varit tillsammans i 10 år då och förlovade i 5 år.

Vet inte säkert varför det är mitt år dock. Jag har alltid känt på mej att något speciellt ska hända då... Men vad? Länge trodde jag att det skulle bli år 2012 som jag skulle gifta mej men har insett att så blir det inte.. Finns inte likvida medel som täcker en sådan utgift (visst lät jag otroligt smart när jag skrev så? ;) ). Och några/något barn blir det inte heller det året.. Så vad är det egentligen? Något speciellt måste det vara! Kanske vinner jag på triss (en storvinst då så klart..), kanske har jag lyckats träna mej till min drömkropp, eller kanske... Möjligheterna är enorma! Ska bli så spännande! 2012 är mitt år! Frågan är bara varför?


Kommentarer
Postat av: Linda

Det ör kanske året då du ta dig tid till att hinna i kapp det nu ha halkat efter i efter 2 goa barn, träna (som sagt), plugga, hitta tiden att vara med Rickard... hitta dig själv! Kanske? Gud vad poetiskt... "hitta dig själv"! ;)

2011-10-21 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0