Ett försök till ordning och reda

Satte mej och skulle skriva lite på bloggen och insåg att jag kanske borde ordna till den lite. Så jag skaffade några nya kategorier att lägga mina olika inlägg under. Just nu så finns dessa kategorierna och dom innehåller ungefär detta:

Allmänt: Här hamnar allting som inte riktigt passar in under någon annan rubrik, eller som innehåller lite från varje!
Barnen: Den största kategorin. Här hittar ni i princip allt som har med mina underbara barn att göra!
Gott att äta: Något recept eller om jag ätit något gott finner man här!
Hemmet: Hus, tomt och inredning är exempel på vad man finner i denna kategorin.
Jag: Sådant som till största delen handlar om mej. Mitt jobb, min kärlek o övrigt i mitt liv.
Studentlivet: Allt som har med mina studier o livet som student att göra.
Träning: Min träning helt enkelt.
Utflykter och äventyr: När jag/vi har varit iväg på äventyr eller utflykter, stora som små.


Varför jag valde att skaffa kategorier vilket jag inte haft innan är att man kanske på något sätt har lyckats skaffa sej några nya läsare. Några kanske bara är intresserade av min träning och inte alls tycker om att läsa om när jag gullar om mina barn. Vissa vill kanske bara höra om vad jag och mina barn hittar på och kanske läsa om när Max var liten också och då är tanken att det ska vara lite enklare att hitta de inläggen som innehåller det man söker! Även äldre inlägg! Hoppas detta uppskattas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0